luni, 24 iulie 2017

Abstinența, un stigmat?

Abstineța sexuală ar trebui să fie o virtute, nicidecum un stigmat... De aceea, domnisoarelor, doamnelor, nu trebuie să ascultați ce spune gloata, rămâneți niște femei cu principii și așteptați bărbatul potrivit, bărbatul care să vă trateze ca pe o doamnă, ca pe o lady, nu ca pe un obiect sexual!
Omul este guvernat de creier, nicidecum de instincte animalice și dacă te guvernează creierul, nu te vei tăvăli ca o scroafă sau cățea în călduri, cu unul si cu altul sau sărind din sula soțului în cea a amantului, vei rămâne o doamnă. O doamnă, ce PLM?! Nu este mai okay acest statut, cumva?! Ah, dar poate statutul de scroafă sau cățea este cumva mai fain?! Alegerea ta! Eu, ma simt și sunt o doamnă! O doamnă care mai trage câte o înjurătură dar tot o doamnă va rămâne. Pentru că poate și îi place acest statut! Eu nu mă pot prostitua, nici moral, nici sexual... De aceea nu voi face niciodată sex pe bani, nici măcar ptr un parfum pe care mi-l dă „fraierul”, „idiotul”, „prostul”, doar ca să fie lăsat să facă un cunilingus, gen. :P Amărâtul... Unii și-o merită, stați liniștiți!
Atunci când o persoană nu are ce să spună despre o femeie, o face nefutută pentru că este greu să faci curvă o femeie cu principii morale sau o femeie care nu ține să pună afișe, atunci când se rezolvă hormonal sau își consumă idila!
Cine denigrează „nefututele”, parol, abstinentele?! Exact cei care au fost necinstiți în relațiile lor, au călcat sau vor călca strâmb, oamenii fără principii morale și oamenii fără creier, rudimentarii, mahalagioaicele și alte neamuri!
Oamenii necinstiți față de partenerul de viață nu apreciază oamenii cu valori, femeile/bărbații care au amanți/amante nu apreciază oamenii cu principii morale. Dragile mele, propun să trăiți frumos pentru că sunteți frumoase.
Personal mă ghidez mereu după sintagma: Mai bine „nefutută” decât „curvă sub acoperire”, prefer să fac sex cu cine vreau și când vreau însă, personal, o voi face mereu în intimitate! Viața privată va rămâne privată pentru că eu nu trăiesc în vitrină!
„Abstinenţa este siguranţa cumpătării.” Platon