duminică, 6 august 2017

Alăptatul în public, perversiune sau normalitate?

Despre alăptatul în stradă, parc, cofetărie sau unde mai decid mamele să alăpteze, vreau să am o părere fermă și pozitivă, consider și cred că este ceva normal, natural... Mai cred că modernismul ăsta de cacao, al anilor 2000, ne-a transformat în niște curve virgine, gen! Nu recționăm atunci când o muiere este bătută măr pe stradă de bărbatul ei, nu reacționăm atunci când o mamă își înjură sau își bate copilul în plină stradă, că doar e ceva normal, nu? Nu reacționăm atunci când hoții fură un amârât în fața noastră dar ne fute grija dacă își scoate o mamă țâța și își hrănește bebelașul iubit. Mai încet cu pianul pe scări, vă rog! Nu vă place, întoarceți discret capul, nu vă mai holbați la țâța mămicuței, care nu vrea să vă jignească, nu vrea să vă excite sau să vă tulbure erotic... Vrea doar să-i dea păpica suflețelului, ce naiba e așa de greu de acceptat?! Să mă ia dracu dacă vă pot înțelege pe unii! Multă școală, multă prostie în PLM! La naiba cu prostiile!
Un om simplu nu se oripilează din cauza acestui act normal, se oripilează toți școliții lui papuc! Unii mai au și copii, gen, că dacă nu-i aveau, poate-i înțelegeam, pentru că nu au cum să simtă ca și un părinte... Pe mine, de ce nu mă deranjează mamele ce-și scot țâța să le dea bebelașilor, papa? Vă spun eu... Eu nu văd pic de erotism într-un act de iubire mamă-copil, văd o mamă ce-și hrănește pruncul! Nu o consider nici nesimțită, nici indecentă pe femeia aceea ce își hrănește copilul așa, public...
Acum un an, mi-au dat lacrimile în cofetărie, atunci când am văzut un asemenea act. Mămica mi-a zâmbit, la fel și bebelașul. La naiba dacă nu a fost frumos!
Mă deranjează, în schimb, ignoranța, nesimțirea, răutatea, nemernicia și trădarea, dar despre astea în altă ediție... Până atunci, hai să trăim frumos și să ne ocupăm de lucrurile care contează, că de alăptat, se ocupă mămicile! Nu este nevoie să le lapidăm dacă nu suntem de acord cu ele. Da? Numa' zic și eu!
Până la urmă, eu cred că ar trebui să li se rupă de toți cârcotașii și să alăpteze! Este normal să faci asta, femeie! Dă-i dracu pe toţi comentatorii de ocazie! Pupici!
Scuze dacă am fost prea acidă dar eu încă am ciclu si am sindrom premenstrual, da?! :) Să nu spuneți că nu v-am spus...

Vă pupă, Codru