joi, 17 august 2017

Demolatorii de vise

„Dragii mei, vă anunț cu maximă tristețe că azi, cam brusc ce-i drept, am închis capitolul altRadio. O chestiune de marcă înregistrată, nu intru în detalii. E vina noastră că nu ne-am protejat și înregistrat brandul, acum altcineva are dreptul să folosească acest nume, noi nu. Îmi pare rău pentru tot conținutul de pe pagina de fb, care de azi nu mai este accesibil, pagina fiind raportată (fără un avertisment și un termen de rezolvare). Îmi pare rău că se destramă o comunitate faină de peste 7700 de oameni care urmăreau activitatea noastră. Poate vom reveni cândva sub alt nume dar cu același drag de radio.”

Așa suna aseară anunțul prietenilor mei de la „alt Radio”. Inițial, am crezut că este o glumă proastă, însă, nu era deloc așa... Din păcate era altCeva, era o realitate de căcat, o realitate pe care nu am putut să o diger imediat și nici acum nu pot... Sincer! 

Demolatorii de vise te lucrează întodeauna mârșav, demolatorii de vise nu știu să joace corect. Unii oameni, așa au fost învățați să își facă loc în viață, călcând cu bocancii pe suflete frumoase...
Eu cred, totuși, în forța binelui, în forța acestor oameni frumoși. Am credința și certitudinea că, ei vor reconstrui, ceea ce le-au dărâmat alții...

„Dacă nu putem admira și aprecia ceva sau pe cineva, atunci, preferăm să distrugem sau să discredităm, ceva sau pe cineva, pentru că ne temem să recunoaștem că acel cineva sau acel ceva, în mod evident, poate că este mai demn de admirație și apreciere decât ceea ce suntem sau avem noi...” Codruța C

Cine o fost în stare să construiască ceva atât de fain, o să fie în stare să reconstruiască ceva și mai fain... Numa' nemernicii și hainii dărâmă munca cuiva, doar pentru simplul motiv că, ei nu pot altfel să se simtă importanți. Ei nu știu decât sa dărâme! Numa' așa știu unii să se facă văzuți și auziți,  ei procedează ca niște copii problema, copii care dărâmă castelul construit cu migala de alți copii pricepuți. Ei neștiind, că, dacă ar munci cu dăruire, ei ar putea să facă ceva separat, mai trainic și mai frumos, însă, în nemernicia lor, ei dau cu piciorul în munca și scuipă pe sufletul unor copii frumoși, pentru că nimeni nu le-o spus despre faptul că și ei pot face chestii faine, fără să dărâme munca și visele altora și fără să calce pe suflete... 

Dragilor, mi-a trebuit un pic să îmi trag sufletul și să vă scriu ceva, după ce am plâns pe rupte... Vă iubesc.