miercuri, 5 octombrie 2016

Gigel Cel Venerel




Gigel mi-a spus acum o lună să mă mărit că viața este tristă dacă stau nemăritată și că singurătatea ucide... 🙂 Io, femeie afurisită și cu ținere de minte, i-am zis că prefer „singurătatea cea ucigașă” decât să am viața nevestei lui care, probabil, nu-i cunoaște aventurile. 
Desigur, fiind o femeie frustrată și invidioasă pe fericirea lui dă „familist”, i-am adus aminte de un moment în care, el, marele familist, mi-a dat telefon și mi-a făcut o invitație la cafea în apartamentul mamei lui. Pam, pam! Surpriză, nu ai avut noroc, Gigele, mamă... 🙂 Chestiile astea, gen: „hai pe la mine să bem o cafea”, sunt de trei lei. Nu ai imaginație, deloc. Pe bune! Mai departe, să vă povestesc, poate-l recunoașteți. So! Gigel văzând că nu are argumente și i-am pus oglinda în față, s-a cam dezbrăcat de caracter.
Nu vă puteți imagina ce crize a făcut domnul Gigel, ce „jiCniri” a debitat, de alea, gen, antrenor de mâna a cincea, burtă mare, chelie și cu un IQ liminar. Unde mai pui că este profesor dă sport la sat, că deh, titularizarea obținută la nivel de unitate se face pe bază de „plic”, nu de competențe, pentru că un individ ce scrie „jignire” cu „C” de la cretin, nu are cum să fie dascăl, nici măcar de sport, zic! 🙂 Mă rog, te mai uiți?! Are susținere, Gigel!
Gigele, ce zici, îți fac o vizită la unitatea școlară ptr care prestezi și să-i arăt domnului sau doamnei director cum te exprimi tu în scris?! Despre faptul că ai un comportament deviant ptr un cadru didactic, din moment ce ataci o femeie care a avut curajul să te respingă, oare, ce au de spus cei de la inspectorat?
No, asemenea cadru didactic și antrenor au 
copiii domniilor voastre, oameni buni, un Gigel! Desigur, viața personală nu contează la serviciu dar un cadru didactic ar trebui să fie un exemplu în societate?! Mno... 🙂
Pe scurt, mulți Gigei, puțini oameni! Să auzim de bine! Ciao!


cu stimă, Miss Univers