luni, 27 martie 2017

Primitivism, prostie sau demență?

În urma povestirilor unei prietene  de FB pe blogul ei, povestiri în care ne relata șocată despre faptul că mama fostului ei iubit a acuzat-o de faptul că pune „chestii ” în paharul cu vin sau în cafeaua pe care iubitul ei le servea, biata femeie, nemaiauzind despre aceste practici oculte, mi-am adus aminte despre faptul că eu chiar cunosc astfel de femei, femei care pozează acum în familiste impecabile. Ei bine, există femei care așa țin un bărbat lângă ele, altfel nu sunt capabile, bănuiesc. Poate, că, tanti-mama iubitului amicei mele de pe FB a practicat și ea magia neagră cu gust de cafea... OMG! 
„Magia neagra a fost utilizata timp de secole pentru a face sa cadă o persoană în mrejele iubirii. În urma cu 300 de ani, soția țarului Petru Întâi, Evdokia, încerca să o îndepărteze de soțul ei pe Anna Mons, o amanta germana extrem de pasionala. In disperare de cauza, Evdokia s-a hotărât să apeleze la o vrăjitoare, care a procedat la înfingerea de ace în ochi și la stropirea cu ceara a portretului Annei. În cele din urma, țarina a fost trimisa într-o mănăstire, iar vrăjitoarea a împărtășit soarta altor colege de breaslă: arderea pe rug.
Ce vrăji mai face fetilii?  O cafea cu gust de femeie, gen... Ei bine, se pare că gustul de femeie conține un strop de sânge menstrual. 
Elisa Schtensdfkargasdfaw, o nemţoaică practicantă de magie neagră, zice că ciclul e ca un halucinogen. Terifiant!
Tot ea zice că dacă-i dai alesului inimii un păhărel din licoarea ta magică, o să fie al tău pe vecie şi o să fie halucinogenat intens. Mai sunt şi alternative. Poţi să-i strecori în cafea, să-i dai după ureche când doarme sau să-i pui în colonie. Noaptea minții!
„Tehnicile de magie neagră sexuală, care urmăresc să genereze o dependență sexuală și o atracție irezistibilă față de cineva pentru care, în mod obișnuit, nu am simți aceste lucruri, se folosește un proces mai complex. Pe lângă anumite ritualuri care utilizează amprenta victimei, se mai colectează sânge menstrual sau secreții sexuale de la „clientul agresor”, pe care trebuie să le introducă în mâncarea și băutura victimei, pentru a impregna câmpul energetic al acesteia cu energia sexuală a agresorului și a o face să manifeste o dorință sexuală nestăpânită, perversă, față de el, cu scopul de a o dermina să aibă o relație fizică sau, în cazul în care are o astfel de ralație deja, să îi mărească atașamentul, pentru a o împiedica să plece din acea relație…”
Ceea ce mă sperie, aș putea spune că mă îngrozește, se datorează faptului că „femeile moderne” chiar practică asemenea „chestii”...
Am citit zeci de comentarii postate sub articole de genul „ magia neagră-farmece de dragoste” și am avut un șoc! 
Bieții băieți, bieții bărbați, cum ar reacționa dacă ar afla că „ aleasa inimii” le-a pus „ esența dragostei” în vin sau cafea?! Normalitatea în amor?!
În încheiere aș vrea să știu și eu, dacă, noi trăim printre aceşti oameni primitivi, proști şi demenți sau ei trăiesc printre noi?! Asta-i întrebarea. Eu sper, totuși, că sunt puține femeile de acest gen, deși... 
„Cine cunoaște adevarata magie, nu o practică niciodată...”

Vă pupă, Codru