joi, 19 octombrie 2017

Povestea unui viol în grup...

Aveam 21 ani, studiam deja de trei ani Psihologia. Eram tânără, frumoasă, delicată și încrezătoare... Credeam că oamenii sunt faini, așa cum eram eu! Căcat! Într-o dimineață, realitatea crudă a sunat la ușa mea cu o farfurie de prăjituri în mână. În pragul ei era o fostă colegă de generală al cărui frate, campion la tenis de masă, a ținut un chef de ziua lui acasă. Trebuia să fiu și eu acolo dar m-am răzgândit și am fost în altă parte. Am stat vreo două ore și apoi am venit home. Noroc chior!
Am invitat-o pe drăguța mea colegă în casă și ea a început să îmi povestească ce se petrecuse după petrecerea de pomină la care, se pare, au fost prezenți toți golanii zonei... 
Victima violului, o fata de 18-19 ani, fata unei doctorițe dintr-un oraș mic din apropierea orașului Timișoara și a unui cunoscut inginer din Timișoara, o tânără din lumea bună, o fată la care jegurile care au violat-o știau că nu pot ajunge. Din păcate, avea o reputație destul de proastă... 
Domnișoara, fiind o tânără răsfățată  și de bani gata, a experimentat un stil de viață mai libertin, un stil de viață pe care ea îl trăia din plin,  asumat, însă, asta nu cred că dă dreptul nimănui să o terfelească și să o violeze, zic. Acum, în zilele noastre, femeile trăiesc așa, „liber”, măritate fiind, pe astea nu le mai judecă și nu le mai are nici dracu grija! E măritate, bre! Se ascund bine după nădragii fraierului soț. Au ele grija altora, gen... Să revenim! 
Colega mea mi-a spus că în dimineața ce a urmat după acea noapte de chefuială, o prietenă de a ei a plecat de la petrecere cu un tip de care-i plăcea de ceva vreme și a mers în apartamentul lui... Individul a fost călăul ei!
În timp ce practic cei doi  făceau amor, ușa camerei se deschide brusc și în cameră intră încă 6 „bărbați”. Ei bine, din acel moment, pentru biata fată a început cel mai negru coșmar...  Fata a fost violată cu complicitatea celui în care a avut încredere,  a fost bătută, trasă de păr, umilită și supusă la cele mai inimaginabile „fantezii sexuale” de către acești șapte bravi reprezentanți ai bărbaților. La final s-au pișat pe Ea! Jegurile!
Normal, a urmat linșajul social al gloatei, inclusiv al prietenilor ei, al vecinilor și al acestei societăți de căcat în care cică ne-am „dezvoltat”...
Unul dintre violatorii ăștia de căcat a fost în clasă cu răposatul meu frate, acest individ jegos trăiește și fratele meu, un om frumos, care acum este în pământ! Un vierme de  teapa ăstuia, nu a fost niciodată bolnav, nu a avut probleme, oamenii buni,  trăiește bine-merci! Am cunoscut zeci de oameni buni care au murit de tineri sau se zbat în greutăți! Jegul ăsta umblă fălos prin zonă!
Din povestirile victimei către colega mea, am aflat că jegul ăsta suprem, rahatul ăsta cu ochi, a dat dovadă de o cruzime ieșită din comun și deși era cel mai tânăr dintre ei, având doar 19-20 ani, el a dirijat și instrumentat acest viol...
Din cauza acestei judecăți strâmbe a gloatei și a acestei societăți murdare și tulburată psihic, prinsă în cutume și credințe de căcat, fata aceasta nu a îndrăznit să-i reclame la poliție pentru că în această societate poliția este de partea violatorilor, ei fiind cei care încearcă din răsputeri să de determine să nu depui reclamație că na, oricum ți-ai căutat-o dacă te-ai dus să te fuți cu unul de care ți-a plăcut, da?! A, dar poate te-ai dus doar să te pupi cu el și să te țină în brațe... Nu se pune? Trebuie să te fuți doar că ai intrat în casa la unu?! Aha, mă întreb, dacă tot ai fost tâmpită și ai intrat într-o casă, trebuie să-i satisfaci și pe prietenii ăluia cu care ai intrat?! Du-te dracu!
Fata respectivă a reușit să-și continue viața, a studiat Facultatea de Jurnalistică, sper că acum este bine și că nu crede nici măcar o clipă faptul că ea este de vină pentru  tot ce a trăit în urmă cu 22 ani. 
Violatorii umblă liberi pentru că societatea preferă să condamne victima, în loc să o ajute...
Aroganța fostului coleg din clasa fratelui meu mă calcă pe nervi și acum! Îl privesc în ochi de fiecare dată, atent și fix! Nu are curajul să mă privească, mă evită! Știe  clar că știu despre viol și știe că-l detest! Te detest, criminal ce ești, pe tine mai mult decât pe toți ăia cu care ai violat! 
Da, după 22 ani un viol nu mai poate să fie dovedit dar Dumnezeu știe ce ai făcut și este de ajuns, zic...

Nu ți-am scris numele și nici nu mă cobor să o fac dar lumea deja te recunoaște în povestirea mea... Oare de ce?!