joi, 19 octombrie 2017

Me Too?! Nu!

Majoritatea femeilor care fac parte din cercul meu social au experimentat abuzul sexual pe stradă, în lift, în mijloace de transport, la ginecolog, la înot, la psiholog, în cercul de prieteni al părinților, ai prietenilor sau ai lor, atunci când au crescut, în vecini, în familie sau la meditații.
Pe atunci, femeile de acum erau copile, erau adolescente sau probabil mult prea tinere și lipsite de experiență pentru a conștientiza, faptul că, nu ele sunt de vină pentru abuzurile suferite. Nu ele le-au provocat!
Unele au reușit să se apere, altele, nu. Au înghițit abuzul pentru că ele credeau că poate au făcut ele ceva, le-a fost rușine să vorbească cu cineva despre asta. Le mulțumesc mult că au vorbit cu mine despre necazul lor. Confesiunea lor este în siguranță pentru totdeauna. Le-am oferit suport, empatie și uneori, am plâns cu ele...
Absolut, nu am scăpat nici eu de tot felul de scelerați care și-au încercat norocul cu mine, însă, în cazul meu, demenții cam au dat-o în bară pentru că eu devin feroce atunci când cineva pune mâna pe mine, fără acordul meu, chiar dacă acel acel om este femeie, bărbat sau reprezintă o autoritate: medic, profesor, popă sau altceva...
Uneori avem neșansa să ne întâlnim pe stradă, la școală sau în alte locuri, pe care le frecventăm, cu acești demoni! Reacționează! Se tem! O spun din experiență...
Prima oară! Atunci când eram copil, o dată pe la 10 ani și a doua oară la 12 ani, doi moși împuțiți, cam la 55-60 ani, au încercat să mă pipăie... Desigur, eu eram de vină că în primul caz aveam pantaloni scurți, eram tunsă băiețește, fără țâțe, fără cur, păream un băiețel simpatic care stătea pe bancă și citea. Moșul libidinos, s-a așezat pe bancă și m-a întrebat dacă-s cu mami, gen. I-am spus că e la piață și vine imediat. Ea era la serviciu, biata, tata la fel... Se dă mai lângă mine și mă întreabă ce citesc. Îi răspund frumos, că așa eram educată, rău au făcut ai mei că m-au educat dar a început să îmi treacă! Ei bine... Moșulică, tupeist, îmi pun mâna pe picior și mă mângâie! În secunda doi i-am prins palma si i-am întors-o în exterior si apoi i-am futut o carte peste fața roșie de excitare! Cartea era foarte groasă si confectionată din carton tare! Strigoiul de Agârbiceanu se numea. După ce l-am pocnit, am fugit spre copiii care jucau sotron la câțiva pași de mine și le-am spus că moșul nu mă lasă în pace și toți copiii au început să alerge cu bâtele si să dea cu pietre după el! Eram uniți și la prostii și la rău. Nu le-am spus alor mei nimic, de teamă să nu mă certe...
A doua oara la 12 ani, nenea portarul de la fabrica unde lucra mama atunci, un gras împuțit de vreo 120 kg, scuze dar sunt nervoasă pe el, cam la 57 ani, atunci când am trecut pe lângă el, mi-a ținut calea și mi-a băgat mâna între picioare! Da, așa a făcut! I-am futut si ăstuia un pumn în plex de l-am dat cu capul de gem, i-am futut un picior în tibie și i-am dat un cap în gură! Atât! Stiu, vi se pare ireal ca un copil să reacționeze dar pentru asta, mulțumesc tati! El mă învățase să mă apar și mi-a povestit despre pedofili. Norocul meu, altfel credeam că trebuie să stau că e om mare și că oamenii mari au voie să pună mâna pe mine! Eram liniștită dar și când îmi sărea muștarul mă transformam într-un băiețoi rău!
A urmat adolescența și studenția, mereu cu spray paralizant la mine, amenințam cu prietenii pe care mi i-am făcut și așa scăpam de viol... Veselie, nu? Mai o palmă peste fund pe stradă, mai un compliment: „ A mică, ce te-aș fute în cur! Ce bună ești! Când crești mare să vii la mine să te învăț, da?!” Asta strigau unei copile de 15-18 ani, una care era androgină, 43 kilograme cu tot cu saboți... Acum îmi strigă că m-ar linge în pizdă! Genial, doar atâta poți?
Exact așa le răspund! Rămân fără cuvinte...
Nu se așteaptă să reacționez! Scelerații ăștia erau tați de copii și soții ideali. Sunteți nebuni? Aveau peste 30-40-50 de ani și strigau așa ceva după un copil de 15-17 ani! Pedofili în serie!
Societatea românească este bolnavă și plină de obsedați sexuali, ăștia sunt bărbații români. Vai, lăsați, nu vă simțiți lezați, că nu am zis toți, foarte muți, majoritari. Cei normali sunteți atât de puțini încât nici nu prea vă vedeți și nu prea contați. Regret, așa e!
A treia oară
Aveam 24 ani, am mers acasă la o colegă de serviciu să achiziționez un tv color la mâna a doua și un decodor HBO. Mi-a dat tata banii, urma să-l rog pe soțul colegei mele să-mi pună tv-ul într-un taxi iar tata să mă aștepte în fața blocului. Ajung la om, care era acasă cu copilul care avea 5 ani, colega era la o formare. M-am simțit oarecum incomod, cred că vocea interioară mă avertiza, pentru faptul că ea nu era acolo și de atunci nu mai fac greșeli de acest gen să nu mă asigur că femeia este acasă, nu să presupun că este și să nu mai merg pe buna credință a unui bărbat, prea puțini au credință, dacă are avea, nu s-ar întâmpla și acum nu vă povesteam. Buuun. Mai departe... Intru în casă, soțul colegei era un om jovial, foarte amabil, aveam impresia pe atunci că-i om serios, ne stiam bine de peste 6 ani. Îmi arată trei televizoare, mă decid la unul, îmi face un preț și îmi face o reducere la decodor. Îl sun pe tata de pe fix, atunci, doar ăia din înalta societate aveau mobil, gen Frații Cristescu, îi expun situația și îi spun că atunci când plec îl sun să coboare. Stăteam la 10 minute de ei. Cel mic mă roagă să-l ajut la ceva joc de al lui, el aduce ceva suc si sneckuri si ma invita sa „bem adalmasul”... Nu mi se pare nimic ciudat, eram tare prostănacă și credulă, mă întreabă de iubitul de atunci, bla, bla, bla... când, deodată, se repede la mine să mă pupe, în fața copilului care se juca în fața noastră pe covor... L-am împins rapid și m-am mutat pe covor l-am pupat pe cel mic, i-am spus că plec și am iesit pe ușă! M-am pisat pe teveu si pe decodor! Am ajuns acasă turbată! L-am luat pe tata în bucatarie si i-am povestit aventura. Mi-a spus să mă calmez că-l rupe cu bătaia dacă mă mai deranjează și să stau calmă că nu va mai încerca niciodată! Ne-am dus la Metro si mi-am luat teveu color nou iar decodor am primit cado de ziua mea de la un amic. După câteva zile mă întâlnesc cu colega. I-am spus doar că am fost pe la ea, atunci când sotiorul ei a omis să îmi spună că nu-i acasă, că a fost o gazdă proastă și să-l educe dacă nu vrea să-l ia dracu! A înțeles imediat și mi-a zis că rezolvă. A rezolvat în felul ei, biata. Femeia mai stat vreo 4-5 ani cu el si apoi a divorțat! Nu avea cu cine! Tipul era, se pare, un obsedat, un bou care se dădea la toate muierile... Unii nu au leac! Avea pe atunci vreo 44 ani. L-am întâlnit după câțiva ani pe stradă și i-am spus că a scăpat nebătut doar că era copilul, altfel, îl aruncam de la etaj! Am plecat și l-am lăsat acolo, siderat! Nebună, nu?!
Au încercat diverși să mă terfelească dar m-am revoltat cu orice risc! Știu, sunt nebună! Mai demult nu păream dar eram și atunci. Acum, chiar sunt, se știe, mai mult ca oricând! Grijă mare! Încerci să mă atingi, te rup în două, te spurc, te fac de căcat! Stai în banca ta, eu nu voi tolera să fiu în poziția de femeie abuzată pentru că pot să mă apăr și le voi învăța și pe altele să poată! Să învețe să se apere de libidinoși și de demenți ca și voi, cei care nu-și rezolvă problemele psihice! Marș, mă! Jegurilor! Pentru asta, mulțumesc Mami și Tati, pentru că m-ați învățat să mă apar și să spun, NU! Pentru că m-ați învățat să țip, să lovesc, să cer ajutor și să nu îmi fie rușine de asta! Ah, da, să nu mă simt vinovată pentru ce au făcut alții! Merci! Eu am mai învățat să-i fut în gură pe toți cei care au curajul să judece femeile și băieții care acum scriu pe Fb povestiri terifiante si una dintre cele mai terifiante povestiri este despre profesorul Pruteanu, cel care abuza verbal studentele! Despre asta, într-un număr viitor. Am citit cu tristețe despre abuzurile sexuale ale unui artist! Asociația culturală din care făcea parte l-a concediat! Bravo!
Au mai fost în viața mea si alte povesti pe parcursul evoluției mele, de la stadiul de copil la ditamai muierea, care se puteau sfârși prost, dacă nu mă învățau ai mei cum să mă descurc... Poate vă mai povestesc câte ceva dar să nu credeți că mă laud prea tare cu asta! Urăsc violatorii! Urăsc pedofilii! Urăsc abuzatorii pe post de profesor, medic, psiholog, părinte, rudă, vecin, prieten, coleg, om străin... Nu sunt afectată, doar extrem de revoltată pe această societate de căcat care judecă pe cine nu trebuie, în loc să-i fută în gură pe abuzatori! Ăștia sunt imediat sub cei care v-au violat sau abuzat! Vă jignesc cu o plăcere sadică! Retardați funcționali!
Sunteți niște larve ce stați pe căcat! Nimeni nu are destule cuvinte în vocabular să vă jignească! Să nu uitați asta!
Fetelor, baieților, nu sunteți de vină, fiți puternici, există și oameni buni, normali și empatici. Sunt pe aici! Mă vedeți? :)