miercuri, 6 septembrie 2017

Viața la bloc sau de ce să stați cu ușile bine închise...

Povestea de Marți
Ei dragii babei, hai să vă povestesc o întâmplare adevărată și totodată cusută cu ață albă, verde, mov si alte culori... Ieri a fost marți, trei ceasuri rele, eu le-am trăit pe toate trei deodată...
Ieri după-amiază, cum stăteam așa-liniștită, citeam și eu o cartea, beam un ceai de mentă, pardon, frecam ceva mentă, gen... aud  ceva zgomote la ușă. Cineva băgase cheia în ușă și dăi și luptă să rupă yala, nu alta.
Merg la ușă, super  turată, deschid ușa și ce văd?!! Două țațe penibile,  una la vreo 45 ani si alta la vreo 60, zdrahoance, au belit niște ochi cât cepele la mine și au rămas preț de jumătate de minut în fața mea, apoi, ambele-două au dat să intre peste mine în casă... S-au găsit ele, în nemernicia lor, să se pună cu o persoană cu reacții ferme ca și mine. Haios...
Le împing până-n ușa vecinilor din fața mea, care nu mai locuiesc demult acolo,  apartamentul fiind liber, altfel, cred că se speriau de spectacol penibil  ce s-ar fi desfășurat în fața lor, și le întreb: 
Eu: -Ce naiba vreți? Să intrați peste mine?!! 
Idioata nr 1: - Păi, da! Idioata nr 1 dă să intre din nou peste mine... O împing din nou și încep să urlu la ele, în timp ce idioata nr 2 flutura cheia prin fața mea, ca și când ea era stăpâna iar eu o nebună ce a intrat în casa ei sau mai rău, o hoață ce a avut tupeul să le deschidă ușa și să nu le lase să intre în casă!
În timp ce urlam la ele că aici este casa mea și să o șteargă de la ușa mea, apare tata, trezit din somn de urletele mele, m-a dat la o parte și le-a mai împins odată ptr că idioatele supreme au mai vrut să intre odată în casă... După ce le-a împins le-a întrebat scurt ce vor și atunci, brusc s-au dezmeticit și și-au amintit că nu acolo trebuiau să ajungă ci la un apartament părăsit de proprietari și dat pe mâna unor rude idioate în grijă. Apăi, dacă ești rudă, cum naiba nu știi unde îți stau rudele mânaca-ți-aș?!
Apăi, dacă vezi că ai probleme cu cheia, nu intră in yală, nu te gândești că ai greșit casa, apartamentul? Dacă vezi pe cineva în pragul ușii, nu te prinzi nici atunci că ești tută și ai nimerit la ușa altcuiva și dai buzna ca o vacă în staul peste oameni?! Noaptea minții?! Nesimțire?! Ah, poate că nu... Una dintre idioatele care au vrut să intre peste mine în casă, culmea, mă cunoștea, știa că stau acolo ptr că este rudă cu vecina ce le-a dat în grija apartamentul si venea pe la ei, atunci când avea nevoie  de ajutor, pentru că fosta mea vecină este o persoană cu o funcție importantă la Spitalul de copii Luis Țurcanu, un fel de director economic, femeia s-a mutat la casă și si-a lăsat apartamentul pe mâna unor rude idioate, care, habar nu au de bun simț, din moment ce dau buzna peste oameni în casă, așa cu tupeu jegos... Refuz să cred  faptul că, dacă ești rudă, tu  nu cunoști ușa, etajul, apartamentul rudei tale. Okay, dacă prin absurd ai greșit ușa și ca tuta ai tot încercat ușa mea, fiind o persoană care vrea cu orice preț să treacă de o ușă despre care este convinsă că aparține rudelor, atunci când  îmi vezi moaca, chiar nu te prinzi că ești proastă, dezorientată și penibilă?!!
Există o lege prin care astfel de practici se pedepsesc, adică, să încerci să intri în casa cuiva fără să te poftească acea persoană în calitate de proprietar... Despre ce vorbim?!
Personal, am vrut să chem poliția dar la rugămințile tatălui meu, nu am făcut-o. Vreau să cred că a fost un simplu incident dar sincer am rezerve mari că a fost o greseală!

În altă ordine de idei, dragilor și dragelor, stați cu ușile închise! Nu știți cu cine naiba o să vă treziți în dormitor sau în sufragerie...

O zi faină!